Betingelser

Leverings og betalingsinformation

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle bestillinger på Rasmus Seebach Shop. Betingelserne frafalder kun i tilfælde af anden skriftlig aftale mellem køber og Rasmus Seebach Shop.

 

Betaling og Priser

Betaling af din bestilling kan kun ske via den sikrede betalingsformular på hjemmesiden. Vi godtager betaling med følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, eDankort samt internationale betalingskort som Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og JCB. 

Din sikkerhed betyder meget for os, og betalingen foregår derfor på en SSL-krypteret side. På den måde er det kun PBS/NETS, der får adgang til dine betalingsoplysninger, og Rasmus Seebach Shop kan på ingen måde se eller gemme disse data. På den måde sikrer vi dig bedst mulig håndtering af din betaling, når du handler hos os.

Ved din godkendelse af betalingen, reserveres pengene på din konto, men vi trækker dem først, når varen er afsendt. Du modtager altid en kvittering for dit køb via e-mail.

Maks én rabatkode pr. køb. Du kan altså ikke skrive to forskellige koder på hver 10% og derved få 20% ialt. Det er den første kode, du skriver, der er gældende.

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. dansk moms (25%). 

 

 Levering

Rasmus Seebach Shop har en fast fragtpris på 29 kr. 

Alle bestillinger sendes med GLS, hvis andet ikke er aftalt skriftligt mellem køber og Rasmus Seebach Shop.
Leveringen sker til den pakkepost, du har angivet ved bestillingen. 

Oplyste leveringstider er vejledende og kan derfor fraviges. 

Har du ikke modtaget din ordre indenfor maksimalt 14 hverdag, beder vi dig kontakte os. Vi undersøger da sagen - både i vores ordresystem og om nødvendigt med Post Danmark. Er varen forsvundet under fragten, returnerer vi i 80% af tilfældene købsbeløbet. Kontakt os for nærmere information.

 

Fortrydelsesret

Rasmus Seebach Shop tilbyder dig 14 dages fuld returret, gældende fra den dag du modtager varen. Fortryder du købet, skal Rasmus Shop derfor underrettes senest 14 dage efter den dag, du modtog varen. Når du returnerer varen, er det din pligt at sørge for, at den er i samme stand, som da du modtog denne. Evt. emballage og produktskilte skal vedlægges.
Ønsker du at returnere varen, dækker vi ikke omkostningerne forbundet med returneringen. Du skal derfor selv betale porto og evt. andre udgifter forbundet med returneringen.

Vi returnerer naturligvis det fulde købsbeløb inkl. porto ved forsendelse til dig. Returneringen af beløbet sker, når vi har modtaget den returnerede vare. Det er vigtigt, at du vedlægger dit navn og din adresse, så vi har mulighed for at finde dig i vores kunderegister. Kuverten skal mærkes ”returnering”. 

 

Risikoen for varerne

Efter fortrydelsesretten på 14 dage er udløbet, kan varen kun returneres ved reklamation. En retmæssig reklamation kan ske, hvis varen er blevet beskadiget eller forringet. Skyldes skaderne uagtsomhed eller manglende omsorg fra din side, godtager Rasmus Seebach ikke reklamationen.

Vi anbefaler dig at gemme den originale emballage, da varen ved evt. reklamation anbefales returneret i original emballage.

 

Reklamation

Eventuelle fejl eller mangler ved varer handlet hos Rasmus Seebach Shop skal informeres til os senest 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og så vidt muligt vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl op til 2 år efter modtagelsen af varen. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Rasmus Seebach Shop har stillet dig i udsigt. Du kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Returnering af købsbeløbet er ikke en mulighed ved reklamation. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning eller reparation er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for Rasmus Seebach Shop.

 

Oplysningspligt

Du modtager altid en ordrekvittering ved gennemførslen af køb. Ordrens informationer opbevares af Rasmus Seebach Shop i op til 5 år i henhold til bogføringsloven. Det er ikke muligt for dig at tilgå ordrekvitteringen via vores website. Ønsker du et nyt eksemplar af ordrekvitteringen, skal du sende en e-mail til os på: 

Mail@topnotchmusic.com

 

Forbehold

Vi forbeholder os retten til at ændre vores handelsvilkår. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig opdateret på dette område. 
Rasmus Seebach Shop tager forbehold for udsolgte varer samt trykfejl.

 

Copyright ©

Alle tekster og billeder på shoppen er ejet af enten Rasmus Seebach Shop eller vores leverandører, og misbrug kan medføre politianmeldelse.

 

Har du spørgsmål til noget så tøv ikke med at kontakte os! Vi kan altid kontaktes på e-mail:

 

Mail@topnotchmusic.com